به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله نشست بصیرتی حوزه یک فاطمیه با حضور سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۲۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از یزد: به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله نشست بصیرتی حوزه یک فاطمیه با حضور سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر و سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حضور گسترده خواهران بسیجی برگزار گردید.

این مراسم در حسینیه چهاده معصوم واقع در خیابان سلمان فارسی برگزار شد.

سردار فتوحی در این مراسم به سخرانی در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت.

وی اظهار داشت: چشم طمع دشمنان به انتخابات و خطر نفوذ به مجلس توسط آمریکایی ها و منافقان است و با کلمات زیبایی که به کار می برند، خواستار وارد کردن نماینده مورد نظر خود و نفوذ به مجلس را دارند.

فرمانده سپاه الغدیر برای انتخاب نماینده اصلح به بیانات رهبری اشار ه کرد و تصریح کرد: از اینکه چه کسانی کاندیدها را معرفی کرده اند و بر حسب شناختی که به آنها داریم به حرفشان اعتماد کنیم و راه دیگر توجه به معتمدین هر شهر و افرادی که معرفی می کنند می باشد.

وی در ادامه با توجه به فتنه88 که هدف آن براندازی نظام بود، اشاراتی داشت و در ادامه از بسیجیان خواست که درباره دلایل سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، فتنه 88، نفوذ، دست آوردهای انقلاب و نقش ولی فقیه با مردم صحبت کنند.

در پایان فرمانده ناحیه از حضور فرمانده سپاه الغدیر در بین خواهران بسیجی و حضور پر شور بسیجیان در این نشست تقدیر و تشکر کرد و بسیجان در پایان مراسم از نمایشگاه کتابی که داخل حسینیه بر پا شده بود دیدن کردند.


ارسال نظرات