مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان همبستگی و اتحاد در داخل را از آثار داخلی حضور گسترده مردم در انتخابات دانست و گفت: این حضور گسترده نشاندهنده آن است که مردم در انتخابات که از موضوعات حیاتی کشور است حضور گسترده دارند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۳۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

رسول جلائی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات آثار داخلی و خارجی دارد اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب عزت جهانی در بعد بین اللملی خواهد شد.

وی همبستگی و اتحاد در داخل را از آثار داخلی حضور گسترده مردم در انتخابات دانست و گفت: این حضور گسترده نشاندهنده آن است که مردم در انتخابات که از موضوعات حیاتی کشور است حضور گسترده دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در آغازین ساعات اولیه انتخابات امروز بیانگر آن است که مردم با گذشت بیش از 3دهه از عمر انقلاب همچنان بر انقلاب و آرمان های کشور پایبند هستند افزود: این حضور بیانگر آن است که مردم چه میزان از استقلال کشور و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

جلائی با بیان اینکه در کار خیر باید از دیگران سبقت گرفت گفت: نباید به انتخابات صرفا به عنوان حق شهروندی نگاه شود، اگرچه انتخاب جزء حق مسلم است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه هر ایرانی مامور است و وظیفه دارد که در سرنوشت کشور مشارکت نماید خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی از حیث حضور مردم باید به حضور حداکثری برسد تا از مزایایی آن در داخل کشور بهره مند شوند.

ارسال نظرات