معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اهمیت انتخابات در نظام مردم سالاری ایران بر مبنای مشارکت مردم بنا شده است گفت: این ویژگی یکی از معیارهای سنجس مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نزد جهانیان است.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۴۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

سرهنگ عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی محور ولایت مهمترین عامل حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات در نظام مردم سالاری ایران بر مبنای مشارکت مردم بنا شده است گفت: این ویژگی یکی از معیارهای سنجس مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نزد جهانیان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، اصل است افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نشانگر وفاداری به نظام و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان و بدخواهان نظام است.

بایرامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق هر ایرانی است و باید از این حق به خوبی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: اگر کسی از این حق استفاده نکند، در واقع خسارتی به حقوق شهروندی خود وارد کرده است.

 

ارسال نظرات