فرمانده سپاه کربلای مازندران:

شرکت مردم در انتخابات دشمنان را مایوس و انقلاب را تضمین می کند

از همه کسانی که تا کنون در صحنه انتخابات حاضر شدند تشکر می کنم و انتظار است کسانی که به هر دلیل نتوانستند در انتخابات حاضر شوند فرصت را غنیمت شمرده و با رای درست خود دشمن را مایوس کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۷۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ملت با دقت و هوشیاری مراقب حقوق خود باشند و با شرکت گسترده در انتخابات دشمن را ناکام بگذارند.


 محمدحسین بابایی درباره حضور در انتخابات اظهار کرد: براساس تکلیف الهی و وظیفه قانونی خود در نخستین ساعت از آغاز رای‌گیری در یکی از شعبه‌های اخذ رای در مرکز استان حاضر شدم و بر مبنای توجه به فرامین امام و مقتدای  مان  و بر مبنای شناخت  از معرفی کنندگان لیست‌ها، با اعتماد به آنها  رای دادم.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم مازندران در انتخابات، تصریح کرد: به افرادی که هنوز به دلایلی فرصت پیدا نکردند که در پای صندوق‌های رای حاضر شوند توصیه برادرانه داریم که فرصت حضور در انتخابات را غنیمت شمرده و در سرنوشت سیاسی خویش شرکت کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: مردم با انتخاب درست سرنوشت سیاسی مناسبی برای خویش رقم بزنند.

وی با اعلام اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است، بیان کرد: نتیجه انتخابات هر چه باشد باید به آن تمکین کرد، زیرا برای خدا گام برداشته  و رای دادیم و خداوند هم حفظ قانون و نظام اسلامی  را بر همه چیز اولا دانست بنابراین این اصل الهی ماموریت هر مسلمان و مومنی در نظام انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات  و بعد از ان هم انتخاب درست است لکن ما مامور به نتیجه نیستیم گرچه باید تلاش در حسن نتیجه داشت.

بابایی اضافه کرد: ملت با دقت و هوشیاری مراقب حقوق خود باشند و با شرکت گسترده در انتخابات دشمن را ناکام بگذارند.

وی افزود:  منتخبین ملت هم از اعتماد مردم در جهت خدمت شایسته  به آنان و نظام انقلاب اسلامی وقت بگذارند و از هم اینک  اعلام کنند که اگر واقعا نمی توانند از این مسئولیت و امانت بخوبی نگهداری و جامع عمل بپوشانند  تکلیف  خود را با ملت همیشه در صحنه شفاف معلوم کنند و همانگونه که برای کسب آرا حاضر می شدند در حریم ملت وارد شوند  پس از انتخابات هم  با گشاده رویی پذیرای ولی نعمتان خود باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار