پولهای کثیف و مدیران شهرستان دنا دغدغه امام جمعه سی سخت

امام جمعه سی سخت ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نظارتی ،امنیتی ،انتظامی و بسیج در بستر سازی برای حضور پر شور مردم پای صندوقهای رای به مسئله توزیع پولهای کثیف و حرام توسط یکی از مسئولان شهرستان دنا در شب انتخابات در بخش پاتاوه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۱۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
حجت الاسلام ناصرمصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر سی سخت ضمن توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی در تفسیر آیه 2 سوره طلاق با بیان روایتی از رسول خدا خروج از شبهات دنیا و رهایی از سختی مرگ را از آثار تقوا دانست و به موضوع سبک زندگی اسلامی و نقش معاد در سبک زندگی اسلامی پرداخت.

مصباح نژاد بیان کرد: رسیدگی  به مستمندان و فقرا و تامین نیازهای آنان بویژه در شرایط فعلی کشور که مردم به لحاظ  اقتصادی و معشتی در شرایط سختی هستند را یکی از عوامل تسهیل کننده سختی ها و تلخی های مرگ دانست و افزود: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و عدم تمکن مالی طبقه مستضعف جامعه رسیدگی و کمک به این قشر مورد تاکید آموزه های دینی و تعالیم اسلامی است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر سی سخت رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم نجف آباد را راهگشا و روشنگر راه انتخابات دانست و مردم را به تامل و توجه به انتخاب هوشمندانه و با بصیرت دعوت کرد و بیان کرد: این انتخابات با انتخابات های گذشته تفاوت فاحشی دارد چراکه دشمن راهبرد نفوذ از دریچه انتخابات را در پیش گرفته و قصد دارد بوسیله پروژه نفوذ در مراکز تصمیم گیری مانند مجلس، انقلاب اسلامی را دچار استحاله نماید.

امام جمعه سی سخت تاکید کرد:این موضوع بصیرت و هوشمندی و دقت بالای مردم در انتخاب نامزد اصلح را برای شکل گیری مجلسی انقلابی ،شجاع ،بصیر و استکبار ستیز و درد آشنای ملت را میطلبد.

مصباح نژاد ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نظارتی ،امنیتی ،انتظامی و بسیج در بستر سازی برای حضور پر شور مردم پای صندوقهای رای به مسئله تقسیم پولهای کثیف و حرام توسط یکی از مسئولان شهرستان دنا در شب انتخابات در بخش پاتاوه اشاره کرد و افزود:طبق ماده 66 قانون انتخابات خرید و فروش رای جرم است و بنا به فتوای مقام معظم رهبری خلاف قانون و خلاف شرع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا ضمن شرم آور خواندن این اقدام ؛تقسیم پول برای جذب آرا را اهانت به فهم و شعور مردم و شخصیت و کرامت انسانی آنان دانست و اظهار کرد:این گونه اقدامات عزت مردم را لگدمال می کند.

امام جمعه سی سخت از مسئولان امنیتی و نظارتی خواست برای همیشه سرچشمه پولهای کثیف و باد آورده را در جهت خرید و فروش رای بخشکانند.

مصباح نژاد ضمن محکومیت شدید این اقدامات شنیع یاداور شد: این اقدام از طرف هر کسی صورت گرفته باشد قبیح است و مردم انتظار ندارند قانون گذار خود قانون شکنی کند.

وی تاکید کرد:مسئولی که اقدام به این رفتار زشت نموده اند حق ندارد به عنوان مسئول اداره و یا سازمان مربوطه از روز شنبه تکیه به صندلی مسئولیت بدهد و خواهان رسیدگی و برخود جدی با این عوامل سازماندهی شده هستیم.

منبع:به نقل از سفیر دنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار