رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق رای‌گیری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: شکوه حضور مردم در این انتخابات همه را مجذوب خواهد کرد.

وی حضور و شرکت گسترده مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات را پاسخ به ندای رهبری و اعلام آمادگی کامل آنها جهت پاسداری و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد شرکت و حضور در انتخابات امروز را مقابله دنیای اسلام و کفر دانست و گفت: مردم امروز در مقابل همه دنیای کفر ایستاده‌اند.

وی بر حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: امروز دشمنان منتظرند ببینند مردم چطور در انتخابات حضور داشته و چه تعداد شرکت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: همه دنیا امروز چشمشان به این است که ببینند عوامل نفوذی که جهت شرکت نکردن مردم تلاش کرده‌اند موفق خواهند شد یا نه.

وی با عنوان این که مردم ما به خصوص کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تحت تاثیر حرف‌ها و نقشه‌های دشمن قرار نگرفته و همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب بوده‌اند، اذعان کرد: وقتی دشمنان این حضور را ببینند مأیوس شده و می‌دانند مردم تا آخرین نفس پای ولایت و رهبری خواهند ماند.

این مسئول ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری، گفت: مطمئنا امروز نیز همه مردم کشور با تجدید میثاق خود با انقلاب و رهبر حماسه‌ای عظیم و به یادماندنی در دنیا خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات