سردار اشتری:

هیچگونه مشکل امنیتی و انتظامی نداشتیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عکس‌العمل نامزدها و هوادارانشان پس از برگزاری انتخابات گفت: هیچگونه مشکل امنیتی و انتظامی در سراسر کشور از لحظه آغاز انتخابات تاکنون نداشتیم.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۳۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری افزود: نیروی انتظامی با توجه به مسئولیتش در زمینه انتخابات و در تعامل با نیروهای سپاه پاسداران، بسیج، ارتش و دستگاههای امنیتی مشغول برقراری نظم و امنیت انتخابات است.

به گزارش صدا و سیما، وی افزود: 250 هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی مشغول  برقراری امنیت انتخابات در سراسر کشور هستند.

وی از هموطنان خواست هرگونه اخباری در باره مسائل امنیتی و انتظامی را به سامانه 110 و مقرهای پلیس اطلاع دهند.

سردار اشتری ابراز امیدواری کرد: در ساعات باقیمانده انتخابات نیز هیچگونه مشکل امنیتی و انتظامی وجود نداشته باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی از سه ماه گذشته مشغول آماده سازی زمینه های برقراری امنیت انتخابات است و تا پایان فرآیند رای گیری نیز در شعب اخذ رای حاضر است.

وی با اشاره به عکس العمل نامزدها و هوادارانشان پس از برگزاری انتخابات افزود: ملاک اقدامات نیروی انتظامی قانون است و هر آنچه قانون باشد ما اجرا می کنیم وزارت کشور و شورای نگهبان ضوابط را اعلام کرده اند و ما نیز به نامزدها توصیه می کنیم طبق قانون عمل کنند.

وی افزود: همانطور که تا این لحظه نیز نامزدها و هوادارانشان طبق قانون عمل کرده اند از این پس نیز اینگونه عمل کنند زیرا نیروی انتظامی براساس قانون با هرگونه بی نظمی برخورد می کند و تعارفی در این زمینه ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار