خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در حاشیه انتخابات
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نشانه ولایتمداری آنان و پایبندی به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۴۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه رای ریزی خود به صندوق های رای گیری در گفتگو با بسیج قزوین اظهارداشت : حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بار دیگر نشان خواهد داد که توطئه ها و دشمنی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی نه تنها به هیچ نتیجه ای نرسیده بلکه امروز شاهد این هستیم که مردم با حضور پرشور خود ولایتمداری خود را ثابت کرده و برعکس خواسته های دشمنان عمل می کنند .
وی گفت : ملت ایران مردمانی با بصیرت و انقلابی هستند که با انتخاب درست و اصلح خود بر اساس شناخت و صلاحیت ها در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و با توجه به فرمایشات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح با حضور پرشورخود دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را مایوس خواهند کرد .
سرهنگ حیدری افزود : همه ما نشان خواهیم داد که در انتخاب خود نه تنها هیچ توجهی به یاوه گویی های دشمنان قسم خورده ملت و نظام جمهوری اسلامی مانند  آمریکا و انگلیس جنایتکار نداریم بلکه بر خلاف خواسته های آنان عمل کرده وافرادی صالح و امین را به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب خواهیم کرد که بتوانند با حرکت در مسیر انقلاب و رهبری در برابر دشمنان نظام ایستادگی کرده و موجب پیشرفت و تعالی انقلاب گردند .
وی تاکید کرد : حضور هریک از مردم مهر تاییدی بر ماندگاری انقلاب پس از 37 سال از پیروزی آن در بهمن ماه 57 است که موجب پاسداری از خون شهدا و تجدید بیعت با رهبری است که حضور مردم در انتخابات را مایه عزت و سرافرازی انقلاب و مردم دانسته که به حق برندگان این عرصه خود مردم بوده و شکست و رسوایی را برای دشمنان انقلاب به دنبال خواهند داشت.

گزارش تصویری از حضور سربازان وظیفه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری








 
3002/ت30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها