امام جمعه شهرکرد:

مردم ولایتمداری و بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: مردم با حضور گسترده پای صندوق های رای؛ ولایتمداری، غیرتمندی و بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۴۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

به گزار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، انتخابات امروز هفتم اسفند 94 را آزمون الهی دیگری برای ملت غیور ایران اسلامی اعلام کرد و گفت: مردم با حضور گسترده پای صندوق های رای؛ ولایتمداری، غیرتمندی و بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، از مردم خواست در زمان باقیمانده تا پایان رای گیری مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پرشور و گسترده در این انتخابات شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، با قدردانی از زحمات مردم و تمام عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: داوطلبان و هواداران این دوره از انتخابات فضای رقابتی را سالم نگه داشته اند و همین بر شور و نشاط جامعه افزوده است .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: همه باید پس از پایان انتخابات و اعلام نتایج به رای ملت احترام بگذارند و رقبا هم به منتخب مردم تبریک بگویند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فضای رقابتی باید پس از انتخابات به همدلی و رفاقت تبدیل شود، تا کشور در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: دشمنان به دنبال تفرقه انگیزی میان ملت هستند و باید تمام آحاد مردم در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به گرامیداشت هشتم اسفند، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: تربیت انسان ساز در سایه ایمان به خدا و برنامه ریزی دقیق میسر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: تربیت اسلامی مبتنی بر قرآن و عترت باید در جامعه ترویج یابد تا چراغ راه هدایت جامعه باشد.

وی با گرامیداشت نهم اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: حفظ منافع تولید کنندگان در گرو رعایت حقوق مصرف کنندگان و عرضه محصولات باکیفیت جهت پیشرفت کشور است.

ارسال نظرات