نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم به تاثرگذاری آراء خود ایمان دارند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم به تاثرگذاری آراء خود ایمان دارند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۵۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان سید احمد میرعمادی در محل ستاد انتخابات استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: حضور حماسی مردم در پا صندوق های رای بیانگر این است که مردم به اثرگذاری خود ایمان دارند.
وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که مردم ولایتمدار و وفادا به نظام امروز در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری را خلق و چشم جهانیان را بار دیگر خیره کردند افزود: از آغار رای گیری شاهد ازدحام مردم در شعب اخذ رای بوده ایم والبته این نشان دهنده حضور با بصیرت مردم است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این حضور حماسی تمام طرفندهای دشمنان را برای ایجاد یاس در بین ملت ایران خنثی کرده است گفت: ملت ایران امروز نیز با خلق حماسه ای بزرگ برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود در دفاع از ارزشها انقلاب اسلامی ثبت کردند.
میرعمادی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات بیانگر این است که مردم به اثرگذاری آراء خود ایمان دارند و به تعین سرنوشت خود از طریق انتخابات امیدوار هستند اضافه کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام است.
وی ادامه داد: امروز روز تثبیت دو مرکز تصمیم گیری مهم در کشور یعنی مجلس خبرگان به عنوان مرکز تصمیم گیری رکن انقلاب و دیگری مجلس شورای اسلامی به عنوان رکن تصمیم گیری قوانین و مقرارت و تضمین کنده آینده کشور بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انتخابات امروز نمایشی از همدلی و همزبانی ملت ایران به جهانیان بوده است گفت: امروز روز تثبیت اقتدار نظام بوده است.
میرعمادی همچنین از تلاش تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله استاندار لرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین اصحاب رسانه قدردانی کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار