خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تأکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه مستحکمی برای نظام است.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۶۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدحسن مرتضوی بعدازظهر امروز (7 اسفند) گفت: مردم خراسان شمالی در تمامی عرصه‌ها حضوری چشمگیر داشته‌اند و این بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این حضور پررنگ مردم قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اختصاص 825 شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی برای جمع‌آوری آرای  مردم گفت: انصافاً حضور مردم استان در این شعب اخذ رأی بر اساس گزارش‌های دریافتی پرشور است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: به‌طورقطع این موضوع حاکی از ولایت‌مداری و پایبندی آنان به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این‌ها همه باعث عبرت برای دشمن است و امروز مردم در صفوف به هم فشرده در عرصه انتخابات حضور یافته‌اند که این باعث قوت نظام اسلامی می‌شود.

مرتضوی با یادآوری اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات باعث یأس دشمنان می‌شود، گفت: آنان همواره با این حضور حماسی خود در عرصه‌های دفاع از انقلاب توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

به گفته وی، روحیه استکبارستیزی همواره در ملت ایران وجود داشته و این برای استکبار قابل‌تحمل نیست.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: ازاین‌رو دشمن همواره به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی بوده و نقشه‌های زیادی را از جنگ نظامی گرفته تا جنگ اقتصادی به راه انداخته‌اند.

وی بیان داشت: خوشبختانه این نقشه‌ها با حضور مردم حماسه‌ساز کشورمان در عرصه‌های گوناگون نقش بر آب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها