حماسه ملی/8 ملاصالحی در جمع خبرنگاران؛

حضور گسترده مردم امنیت و ارزش اجتماعی را افزایش می دهد

حجت اله ملاصالحی گفت: حضور گسترده مردم امنیت و ارزش اجتماعی را افزایش داده و موجب دلگرمی مسئولان نظام است و هرزمان هجمه های دشمن بر علیه کشور بیشتر بوده حضور مردم با بصیرت چشمگیرتر بوده است.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۶۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ معاون سیاسی استاندار البرز در بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران از حضور گسترده مردم ابراز رضایت و خرسندی کرد و گفت: حضور مردم مانند همیشه پرشور بوده است و از همه مردم فهیم استان البرز به دلیل شرکت در انتخابات تشکر می کنم.
حضور گسترده مردم امنیت و ارزش اجتماعی را افزایش می دهد

حجت اله ملاصالحی در ادامه اظهار داشت: حضور گسترده مردم امنیت و ارزش اجتماعی را افزایش داده و موجب دلگرمی مسئولان نظام است و هرزمان هجمه های دشمن بر علیه کشور بیشتر بوده حضور مردم با بصیرت چشمگیرتر بوده است.

وی به رقابت جناح های سیاسی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگاران اشاره کرد و گفت: همه مسائل جناحی در درون یک خانواده رخ می دهد و مهم امنیت که همه ما به قانون رهبری معظم اسلام و انقلاب متعهد هستیم و هر شخصی که از شورای نگهبان تایید صلاحیت دریافت کرده است با هر میزان رایی قابل احترام می باشند.

حضور گسترده مردم امنیت و ارزش اجتماعی را افزایش می دهد

معاون استاندار البرز در خصوص نظارت بر روند انتخابات در استان نیز گفت: خوشبختانه همدلی بین دستگاه های اجرایی و قضایی وجود دارد و تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده است.

ملاصالحی در پایان در خصوص زمان تمدید مهلت انتخابات نیز اعلام کرد: با پیش بینی حضور گسترده مردم احتمال تمدید زمان انتخابات وجود دارد و این امر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار