جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان:

مردم با حضور در انتخابات به تکلیف انقلابی خود عمل کردند

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه یک وظیفه قانونی است یک وظیفه شرعی نیز محسوب می شود؛ لذا مردم با حضور گسترده به تکلیف انقلابی خود عمل کردند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۶۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

نیازمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات از طرفی بیعت و همراهی با آرمان های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است و از طرف دیگری نشاندهنده مقبولیت مردم نسبت به نظام اسلامی است.

وی انتخابات را بستری برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشورشان دانست و گفت: مردم با انتخاب کاندیداهای اصلح؛ قانون گذارانی را بر می گزینند که تا در مسیر اداره کشور ریل گذاری می کنند.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه یک وظیفه قانونی است یک وظیفه شرعی نیز محسوب می شود؛ لذا مردم با حضور گسترده به تکلیف انقلابی خود عمل کردند.

نیازمند به ترفندهای دشمنان برای نفوذ در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: هدف رسانه های بیگانه این است مردم به پای صندوق رای بیانند اما به لیست خاصی رای دهند؛ اما حضور تک تک مردم و رای دادن مخالف بیگانکان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات