استاندار سمنان:

مردم حساسیت زمان را درک کرده و حضور پرشور درانتخابات دارند/انتخابات در استان سمنان در امنیت کامل در حال برگزاری است

استاندار سمنان گفت: مردم حساسیت زمان را درک و ازدحام و استقبال خوبی داشتند و از امنیت کامل برخوردار داریم و امیدواریم آرا بیشتر از گذشته به صندوق بریزند و با حضور خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۷۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رضا خباز استاندار سمنان در جمع خبرنگاران شاهرود فرمانداری این شهر در سخنانی با سپاسگذاری از همه خدمتگزاران در امر انتخابات اظهار کرد: امروز ،روز پر عظمت و تعیین سرنوشت و تجلی اقتدار ملت شریف ایران است و قرار است با حضور یکپارچه مردم امید دشمنان به یاس و امید علاقمندان به نظام مضاعف شود.

وی افزود: در این روزی که مردم عزیز ما با حضور یکپارچه خودشان شرایط سرافرازی کشور را بیش از پیش فراهم خواهند کرد از شهری که به فرموده رهبری معظم انقلاب شهر معلمان دین و اخلاق است بازدید داریم و جای بسی خوشحالی و شکرگذاری دارد که این امر اتفاق افتاد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: امروز جزء اولین کسانی بودیم که به تاسی از رهبری معظم انقلاب رای دادیم و چندین حوزه انتخابی را در سمنان بازدید کرده و همچنین در شهر امیریه از سه حوزه بازدید کردیم و چند حوزه انتخابیه را در دامغان و الان اینجا هستیم.

وی با اشاره به مصداق (سالی که نکوست از بهارش پیداست) تصریح کرد: بسیار امیدواریم مردم در تعیین سرنوشت از این حق استفاده کنند که هم حق و هم وظیفه است، حق است چون قانون این تکلیف را تعیین کرد و وظیفه است چون شهدا بر دوش ما گذاشتند.

خباز بیان کرد: شهدا در حساس ترین لحظات عمر خود را با ایثار جان از تمامیت ارضی و سربلندی نظام دفاع کردند و انتظار دارند از ما که با حضور یکپارچه و دادن رای و اعلام همدلی و همزبانی خود، از خون آنها دفاع کنیم.

وی ادامه داد: آنها در جوانی رفتند و عزیزانی که امروز در صحنه دفاع از حرم مقدس عقیله بنی هاشم جان خود را در طَبَق اخلاص گذاشتند در خارج از مرزها از ما انتظار دارند با رای و حضور یکپارچه با تاسی به رهبری معظم انقلاب از خون و تلاش های آنها حمایت کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه خوشبختانه استان از امنیت کامل برخوردار است تاکید کرد: ما دغدغه ای نداریم و از قبل هم این دغدغه نبود اما چون سال حساسی است در شورای تامین استان مورد تاکید قرار گرفت و امیدواریم به اندازه ذره ای حاشیه نداشته باشیم و نداشتیم.

وی عنوان کرد: خبرها حاکی از آن است که مردم حساسیت زمان را درک و ازدحام و استقبال خوبی داشتند و از امنیت کامل برخوردار داریم و امیدواریم آرا بیشتر از گذشته به صندوق بریزند و با حضور خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

خباز با بیان اینکه همیشه شاهرود در بسیاری موارد چند قدم جلوتر بوده و الان هم اینگونه است گفت: بنده از هر کس پرسیدم و همه این مطلب را گفتند و در آخر از امام جمعه محترم شاهرود حجت الاسلام و المسلمین ترابی سوال کردم که ایشان هم فرمود که ما از 24 سال قبل انتخابات متفاوت و بلکه در انتخاب اول 12 فروردین 58 از آن زمان در انتخابات تا امروز هیچ انتخاباتی با این نظم و شکوه و درایت و دقت ندیدم از مردم شنیده بودم و تایید ایشان بر کار شما بسی خوشحالی دارد و خدا قوت و دست مریزا می گویم چون(خالصاً الوجهه االله) قدم برمی دارید.

وی با اشاره به آیه(ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم) بیان کرد: تصور من از این آیه به این گستردگی نبود تا اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود( ان تنصرالله) یعنی خدا را یاری کنید ،یاری خدا یعنی یاری جمهوری اسلامی ایران، ایشان به عنوان ولی نعمت و مرجع تقلید و کسی که فردای قیامت میزان عمل ما را با ایشان محاصبه خواهند کرد فرمودند که اگر شما جمهوری اسلامی را یاری کنید خداوند شما را یاری خواهد کرد و در ادامه قدم های شما ثابت می کند.

وی با اشاره عزم جدی برای سرکشی از همه شهرستان های استان در طول برگزاری انتخابات افزود: تلاش دارم همه شهرستان ها را در مدت انتخابات بررسی و خدا قوت بدهم و نیت این است.

استادار سمنان در پایان تاکید کرد: بنده این عیدالله و عید 7 اسفند را پیشاپش تبریک و یقین دارم مردم آگاه و بیدار در انتخابات دشمن شکن و خیره کننده حضور یافته و این انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز با قدردانی از حضور استاندار در جمع خبرنگاران و شورای تامین شهرستان گفت: تقدیر تشکر از خبرنگاران داریم که یکی از دلایل اینکه در نظرسنجی ها در شاهرود خوب بوده به دلیل این است که زمینه حضور حداکثری مردم توسط خبرنگاران شکل گرفته و از شورای تامین شهرستان که همدل و همراه هستند و همه خدمتگزاران مردم سپاسگذارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار