فرماندار مهدیشهر:

مردم اجازه دخالت به بیگانگان در تعیین سرنوشت خود را نمی‌دهد

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه مردم بار دیگر موضع خود را با حضور حداکثری اعلام کردند، گفت: بیگانگان اجازه دخالت در تعیین سرنوشت کشورمان ندارند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۷۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
محمد رضا قنبری با حضور در شعبه شماره یک مهدیشهر با انداختن رای خود به صندوق، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار داشت: حضور مردم در بای صندوق رأی بدین معناست که ملت ایران می خواهند تعیین کننده سرنوشتشان باشند.

وی افزود: تاکنون شاهد حضور بسیار هوشمندانه و زیرکانه مردم بای صندوق رأی بودیم و همه مردم با رأی خود نشان می دهند که دشمن هیچ دخالتی نمی تواند در سرنوشت کشور ما داشته باشد.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بارها بر حضور حداکثری تاکید کردند، بیان داشت: امروز نیز مردم با حضور پرشور مشت محکمی به دهان استکبار زدند و اعلام موضع می کند که سرنوشت کشور را به دست هیچ احدی نخواهند داد.

فرماندار مهدیشهر گفت: دشمن همیشه با ناامید کردن مردم سعی داشته است که در کمرنگ کردن حضور در روز انتخابات داشته و البته مردم دست دشمن را خوانده اند و یقینا باسخ آنها را با حضور بصیرانه خود پای صندوق های رأی خواهند داد و نشان می دهند در همه صحنه ها باسخ دشمنان را سریع و در لحظه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار