رای اولی های چهارمحال وبختیاری با حضور پرشور و حماسی خود پای صندوق های رای تعهد و مسوولیت پذیری خود در سرنوشت نظام اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش ایرنا، تعدادی از رای اولی چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پای صندوق های رای بیان داشتند، که حضور در پای صندوق های رای، پاسداشت خون شهیدان و اثبات هویت اسلامی و اقتدار ملی ایرانیان به تمام جهان است.

یکی از رای اولی های استان گفت: با شرکت در انتخابات در صحنه سیاسی کشور دخیل و برای آینده کشور تصمیم گیری می کنیم.

حمیدرضا اشراقی افزود: هر برگ رای که در صندوق های رای انداخته می شود تعهد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان به اثبات می رساند.

یکی دیگر از رای اولی های استان گفت: اتحاد بین مردم کشور ونظام اسلامی در جهان سرآمد است و به عنوان الگو به خصوص برای کشورهای اسلامی است.

متین صدری افزود: دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد مردم کشور ایران است و با حضور در انتخابات نشان می دهیم که پای وطن و انقلاب ایستاده ایم و برای پیشرفت کشور دخالت داشته ایم.

وی اظهار داشت: حضور در انتخابات کشور دو ویژگی دارد، که برای عمران و آبادانی استان به نامزدی انتخاباتی رای دهیم که در زمینه عمران و آبادانی استان تلاش کند و با حضور در انتخابات به دشمنان نشان دهیم که مملکت اسلامی شکست ناپذیر است.

رای اولی دیگری گفت: رای هر فرد به اندازه خود در سرنوشت کشور سهیم است.

زیبا عظیمی افزود: با حضور در انتخابات احساس غرور می کنم که در سرنوشت کشور تاثیر گذار باشم.

وی از نامزدهای انتخاباتی منتخب در این دوره، خواست که در راستای ارتقای شاخص های وزرشی، علمی و رفاهی برای جوانان تلاش کنند.

ارسال نظرات