خطیب جمعه بافق گفت: اولویت اول اقتصاد مقاومتی است. حرکتی انجام بدهند که جلو تورم ونیاز معیشتی مردم را حل کنند. مجلس ودولت در کنار هم تلاش کنند تا این امر محقق شود.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۹۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در برابر همین یک رای مسئول هستیم و سرنوشت نظام را در اختیار یک فرد می گذاریم. آیا فرد مورد نظرتان توان آن را دارد در این موقعیت حساس مقابل استکبار جهانی سخنی بگوید. مردم در انتخابات با توجه به ضروتهای کشور در راستای ولایت فقیه گام و قدم بردارند.

وی افزود:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دسیسه های زیادی کردند. عده ای را به عنوان سیاست گذار انتخابات و اتاق فکر کار گرفته است. رسانه ها به خصوصBBCچهرهای سیاسی کشور مورد هجمه تبلیغاتی قرار داد. دشمن با این کارها می خواهد از حضور مردم در انتخابات جلو گیری کنند. اگر هم در انتخابات شرکت کردند به افراد متعهد و انقلابی رای ندهند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: پیروزی قطعی مال ملت است. حضور حداکثری مردم در انتخابات پیروزی مقابل توطئه های استکبار جهانی است. مردم با رای امروزشان تا اعلام نهایی مشت به دهان تمام رسانه هایی علیه نظام ما به خصوصBBCو اربابانشان خواهد زد.

وی به نمایندگان منتخب توصیه کرد: اولویت اول اقتصاد مقاومتی است.حرکتی انجام بدهند که جلو تورم و نیاز معیشتی مردم را حل کنند. مجلس و دولت در کنار هم تلاش کنند تا این امر محقق شود. کشور ما در مقابل همه این تهدیدها ایستاده است. اگر نتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند دود آن به چشم همه خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه بافق بیان داشت: آمار بیکاری در کشور بالا است. اینها کار می خواهد تا تشکیل زندگی بدهند. در کشور مشکلات رکود اقتصادی، تورم، معیشت نامناسب داریم نماینده باید حول و قوه الهی در این زمینه باید گام بردارد.

سلیمانی بیان داشت: انتخابات طبق قانون برگزار می شود و در ادامه تصریح کرد: با توجه به نظارت دستگاه های نظارتی و اجرایی اگر عده ای بگویند انتخابات درست نبود غلط است. تا امروز بیننمایندگان رقابت بوده هر کدام می گفتند من و به بنده هم گفتند این من ها را یکی کنم ولی باید از اعلام نتایج باید بین مردم وفاق و هم دلی باشد.

وی باتوجه به وظیفه فرماندار و امام جمعه اظهار کرد: بعضی سایتها چیزهایی خارج از وظیفه امام جمعه می نویسند. امام جمعه باید مردم را ارشاد و راهنمایی برای انتخاب اصلح و شرکت در انتخابات کند. فرماندار مجری انتخابات است و باید از ستادهای انتخاباتی سرکشی کند.

خطیب جمعه گفت: ما حق نداریم به کاندیدی بگویم به نفع کس دیگر کنار برود. مردم بروند بررسی کنند هر کس صلاحیت بیشتر دارد انتخاب کنند.

وی در پایان سالروز تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان را که در تاریخ ۱۹ اسفند به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد را یادآوری کرد و بیان کرد که خدمات زیادی انجام داده اند و این نهاد از یادگارهای امام راحل(ره) است.

ارسال نظرات