حماسه ملی/9 وقتی روز تولد بهترین روز سرنوشت ساز کشور می شود؛
سهیل زارع جوان 18 ساله ای که امروز اولین روز از دوره جوانی خود را تجربه می کرد با حضور در پای صندوق رای گیری سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۰۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سهیل زارع جوان 18 ساله ای که امروز اولین روز از دوره جوانی خود را تجربه می کرد با حضور در پای صندوق رای گیری سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

دشمن در هر شرایطی حتی دعوت به حضور در انتخابات به منفعت خود می اندیشد

این جوان 18 ساله در گفت و گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه خیلی از جوانان هم سن من برای روز تولد خود به فکر جشن و شادی هستند اما من شادی حضور در انتخاب سرنوشت خود را انتخاب کردم گفت: امروز حس بزرگ بودن و سهیم شدن در سرنوشت کشور عزیزم را دارم و خوشحالم که می توانم به افرادی رای دهم که فکر می کنم می توانند به بهبود وضعیت کشور کمک کند و حرف مردم را بزنند.

سهیل زارع اعلام کرد: از من به عنوان جوان ترین فرد تا پیرترین فرد شرکت کننده در انتخابات همه برای حفظ منافع کشور در انتخابات شرکت کرده اند و حضور ما قطعا موثر است زیرا قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

این جوان 18 ساله که در مقطع پیش دانشگاهی در یکی از دبیرستان های تیزهوشان در رشته ریاضی درس می خاند در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر اینکه دعوت دشمن به شرکت در انتخابات از نظر شما چه مفهومی دارد گفت: وقتی دشمن ما را به کاری تشویق می کند و یا از کاری حمایت می کند قطعا ما باید بالعکس خواسته او رفتار کنیم زیار دشمنان انقلاب اسلامی در هر شرایطی به منافع و اهداف خود فکر می کنند.

زارع در پایان گفت: ما جوانان با بصیرت و آگاهی پای صندوق های رای آمده ایم و همیشه از رهبر خود دفاع می کنیم و گوش به فرمان ایشان هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها