امام جمعه موقت اردکان:

پیروز اصلی این انتخابات ، مردم هستند/ اولویت مجلس دهم باید تحقق اقتصاد مقاومتی باشد

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: پیروز اصلی این انتخابات ، مردم هستند.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۰۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت : ملت بزرگ ایران علیرغم همه توطئه های دشمن برای عدم حضور در پای صندوق رأی نشان دادند که انتخابات در ایران با مشارکت عالی مردم و به صورت سالم برگزار می شود .

وی ضمن تشکر از عوامل برگزاری انتخابات و همه نامزدهای انتخاباتی که خود را در معرض آزمایش الهی قرار دادند افزود : همه ما باید در برابر قانون تمکین کنیم .

امام جمعه موقت اردکان در ادامه به شاخصه های فرد صالح و اصلح اشاره کرد و اظهار داشت : مردم با بصیرت ما با انتخاب نامزدهای اصلح و با رهبری های خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیروز اصلی این انتخابات هستند .

وی به نمایندگان منتخب نیز توصیه کرد که وعده های غیر عملی ندهند و در گفتار و عمل صداقت داشته باشند .

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی پور افزود : دشمن تلاش می کند تا توقع مردم را از مجلس دهم بالا ببرد اما باید اولویت های مجلس دهم با توجه به فرصت های پیش رو بر روی موضوع اقتصاد باشد .

وی تصریح کرد : اولویت مجلس دهم باید تحقق اقتصاد مقاومتی باشد .

امام جمعه موقت اردکان اظهار داشت : ما وکیلی می خواهیم که بر دولت نظارت داشته باشد .

گرامیداشت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و همچنین گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آن پرداخت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار