خبرهای داغ:
جوانی جمله را کوبنده و با تمام معانی که این روز ها از تمام مسئولین شنیده می شد و شاید این همه شیوایی و حقیقت در آن یافت نمی شد با دو کلمه روشن جمله را به پایان رساند، رای من یعنی پایداری حکومت!
کد خبر: ۸۶۴۳۱۹۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز انتخابات مردم بیشتری به حوزه های اخذ رای مراجعه کردند، در این میان از برخی از شهروندان خواسته شد که جمله ناتمامی را با این موضوع که "رای من یعنی..." ادامه دهند.

پاسخ ها اما شگفت انگیز تر از آن چیزی بود که انتظار می رفت، بانویی که فرزند کوچک خود را در آغوش داشت جمله را اینطور به پایان رساند که رای من یعنی آینده اسلامی فرزندم و جوانی جمله را کوبنده و با تمام معانی که این روز ها از تمام مسئولین شنیده می شد و شاید این همه شیوایی و حقیقت در آن یافت نمی شد با دو کلمه روشن جمله را به پایان رساند، رای من یعنی پایداری حکومت!

گروهی از دانشجویان در کنار هم پای صندوق حاظر شدند و با اشاره به مشکلاتشان گفتند: امروز دانشجو هستیم و با توجه به هزینه های سرسام اور تحصیل در دانشگاه ها با امیدی نه چندان روشن به آینده پای صندوق های رای آمده شده ایم.

وی ادامه داد: درست است که حضور در انتخابات وظیفه است و با توجه به بیانات رهبر لازم است که در آن شرکت نیم ول انتظار داریم که مسئولین و خصوصا نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با وضعیت استان آشنایی بیشتری دارند برای پیشرفت، اشتغال زایی و سلامت جوانان و دوری از بحران هایی که در سنین جوانی رخ می دهد نهایت تلاش خود را بکنند و بدانند که تنها با شعار نمی توانند مشکلی را از میان بردارند.

این گروه جوان نهایتا جمله خود را اینگونه به پایان رساندند که رای من یعنی: ایرانی سربلند، آینده ای آباد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها