مسئولین ارشد شهرستان تربت حیدریه و هیئت اجرائی انتخابات این شهرستان در ساعات اولیه امروز با حضور در شعبه 22 و 23 مستقر در مسجد جامع رای خود را به صندوق انداختند.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۳۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بخشی از جملات کوتاه مسئولین در خصوص انتخابات ۷ اسفند را که امروز در پای صندوقهای رای با خبرنگار ما مطرح کردند، در زیر می خوانیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی امام جمعه: انتخابات بیعت مجدد با آرمانهای امام و شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسن فتحی نیا معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه: انتخابات جشن پیروزی و اقتدار ملت ایران است و به مانند همیشه به دشمن یادآور می شود که پای خود را کنار کشیده، زیرا این ملت همه متحد و مشتی در برابر بیگانگان بوده و هستند و اجازه دخالت در امور کشور را به آنها نخواهند داد.

سردار عباس بنی حسن فرمانده گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم: حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت ملی و ضامن بقای انقلاب است.

نادر سلیمانی عضو شورای اسلامی شهر: انتخابات تکلیف همه ملت است که باید با شور و نشاط در پای صندوق های رای حاضر شوند و با حضور گسترده خود مشت محکمی به زیاده خواهی جبهه استکباربزنند.

سرهنگ فرضعلی گرایلی فرمانده سپاه ناحیه بسیج: انتخابات مظهر اقتدار و آبروی نظام و بیعت با ولایت فقیه است. حوزه انتخابیه تربت حیدریه با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری و حدود ۲۳۰ هزار واجد الشرایط رای؛ شامل شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه است که اکنون ۲۵ کاندیدا برای تنها کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت می پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها