پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل در خصوص انتخابات:

مردم در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای بزرگ آفریدند

درود بر مردم آگاه سرزمین دلدادگان صلابت علوی که دیگر بار در پاسخ به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب با حضور پرشعور خود در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای بزرگ را آفریدند و جلوه‌هایی از صلابت این خطه دلاورخیز را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۳۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم استان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

در این پیام مشترک آمده است: سپاس بی پایان به درگاه پروردگار متعال که الطاف خاصه خود را همواره شامل ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز استان مقدس اردبیل فرموده و با عنایاتش قامت بلندمردمان این سرزمین الهی را در مقابل بدخواهان و دشمنان استوارتر ساخته است.

در ادامه بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل عنوان شده است: درود بر مردم آگاه سرزمین دلدادگان صلابت علوی که دیگر بار در پاسخ به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب با حضور پرشعور خود در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای بزرگ را آفریدند و جلوه‌هایی از صلابت این خطه دلاورخیز را به نمایش گذاشتند.

در این بیانیه آمده است: آری، حماسه‌ای که با اراده شیفتگان انقلاب در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خلق شد، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود و یک بار دیگر ثابت کرد که پشتیبانی ملت قهرمان ایران، سرمایه بزرگی است که این انقلاب را در مقابل تهدیدها مصون داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام کمک کرده است.

امام جمعه و استاندار اردبیل تاکید کردند: اینک در روز پیروزی بزرگ ملت ایران، این جانبان با اهدای سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام که با نثار خون پاکشان، عزت و استقلال را برای همه ما به ارمغان آوردند و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره رای مردم را به عنوان میزان دانستند از مشارکت به یاد ماندنی مردم عزیز استان برای رقم خوردن این حماسه سیاسی و نیز از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان صمیمانه قدردانی کرده و از درگاه قادر بی همتا، برای نمایندگان منتخب مردم توفیق روزافزون در خدمت به این مردم شریف مسألت می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار