یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با«بسیج»:

بازار بر اساس تقاضای سرمایه داران دولتی تنظیم می‎شود نه مردم

یک کارشناس اقتصادی گفت: 10 درصد جامعه، گرانی میوه و پیاز را از 5000 تومان تا 100 هزار تومان ضربه‎ای بر آنها وارد نمی آ‎ورد و در خرید آنها تاثیری نخواهد داشت؛ بازار کنونی بر اساس قدرت خرید سرمایه داران حامی دولت تنظیم شده است و از اینروست که حرف مردم خریداری ندارد.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۴۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

طه مروجی فر کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت سرمایه دار، مشاوران اقتصادی سرمایه داری دارد که از مشکلات مردم بی‎اطلاع اند.

وی با بیان اینکه دولت دغدغه سفرهای اقتصادی سرمایه ‎داران را دارد افزود: دولت سرمایه‎های هنگفت مردم را در اختیار 10 درصد مردم قرارمی‎دهد تا با بهره گیری از اموال عمومی به شکلی اختصاصی استفاده ببرند که از جمله می‎توان به خرید هواپیمای ایرباس اشاره کرد و از سوی دیگر به گرانی پیاز، میوه  و سایر نیازهای اساسی قشر کثیری از مردم بی توجه است.

این کارشناس اقتصادی خاطر نشان کرد: راهکارهای اقتصادی تیم مشاوران دولت فقط ضربه به مردم وارد می‎سازدو سرمایه دار را راضی نگه می دارد لذا نرخ دلار از این قاعده مستثنی نبوده است و دغدغه‎ تغییر نرخ دلار بر اساس رضایت سرمایه داران است.

مروجی فر بیان داشت: 10 درصد جامعه، گرانی میوه و پیاز را از 5000 تومان تا 100 هزار تومان ضربه‎ای بر آنها وارد نمی آ‎ورد و در خرید آنها تاثیری نخواهد داشت؛ بازار کنونی بر اساس قدرت خرید سرمایه داران حامی دولت تنظیم شده است و از اینروست که حرف مردم خریداری ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار