دشمنان و استکبار جهانی با ترفندها و نقشه‌های مختلف در صدد کم جلوه دادن حضور باشکوه مردم در انتخابات بودند که ملت ایران با هوشیاری و بصیرت این ترفندها را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۷۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام باوقار در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در مشگین‌شهر اظهار داشت: حضور حماسی و تاریخی مردم ولایتمدار مشگین‌شهر در پای صندوق‌های رای اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان داد و این حضور حماسی تمام ترفندها و نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار مشگین‌شهر با بصیرت وآگاهی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و نشان دادند که همواره در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و با پیروی از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های حساس کشور حضور می‌یابند.

امام جمعه مشگین‌شهر افزود: امروز همه اقشار مختلف مردم از اهالی روستا گرفته تا مناطق شهری درانتخابات هفتم اسفندماه حاضر شدند و نشان دادند که انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و تاثیر این روند مهم در نشان دادن اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی بسیار بالا است.

باوقار بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندها و نقشه‌های مختلف در صدد کم جلوه دادن حضور باشکوه مردم در انتخابات بودند که ملت ایران با هوشیاری و بصیرت این ترفندها را خنثی کردند و با حضور حماسی خود نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان ساعات اولیه رای‌گیری یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت بود و مردم مشگین‌شهر نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب در همان ساعات اولیه اخذ رای حضوری پرشور داشتند و حماسه دیگری در تاریخ این شهر رقم زدند.

امام جمعه مشگین‌شهر با قدردانی از مردم ولایتمدار مشگین‌شهر در مورد حضور باشکوه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات هفتم اسفند یک وظیفه خطیر و همگانی است که باید در این زمینه همگان بصیرت لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات