به طور قطع از فردای انتخابات نامزدهای انتخاباتی عرصه رقابت را به رفاقت تبدیل کرده و از این طریق زمینه برای توسعه کشور فراهم می‌شود و تصورات باطل در مورد ایجاد تشکیک در زمینه نتایج انتخابات به جایی نخواهد رسید چرا که امکان تقلب در انتخابات ایران اسلامی در حد صفر است.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۸۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل با اشاره به حماسه حضور ملت ایران در عرصه انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در عرصه انتخابات زمینه‌ساز اقتدار و عظمت هر چه بیشتر نظام و انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود چرا که این امر نشانگر پشتیبانی و حمایت ملت ایران از ارکان نظام است.

وی حضور مردم در انتخابات را واجب شرعی، منطقی و عقلانی برای ملت دانست و افزود: باید مردم در کنار حضور گسترده تلاش کنند تا فردی اصلح را برای تصدی نمایندگی مردم در مجلس انتخاب کرده و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

امام جمعه موقت اردبیل با تاکید بر اینکه نباید منافع ملی و کشوری را فدای سوگیری‌های حزبی و جناحی کنیم، بیان کرد: باید با انتخاب اصلح‌ترین فرد زمینه برای دفاع از حق و حقوق ملت فراهم شود و تلاش و جدیت بر این باشد تا فردی متعهد، درستکار، مسئولیت‌پذیر و متدین انتخاب شود.

عابدیان با اشاره به امنیت موجود در کشور و اقتدار نظام در عرصه‌های بین‌المللی تصریح کرد:‌ این امنیت و اقتدار در سایه تبعیت از ولایت و مردم سالاری فراهم شده چرا که مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری همیشه در صحنه بوده که انتخابات نمودی از این حضور ملت و تبعیت از ولایت است.

وی گفت: تمامی انتخابات‌‌هایی که در کشور برگزار شده با قانون‌مداری و قانونمندی و رعایت مقررات و قوانین در این زمینه اجرا شده چرا که قانون خط قرمز ما بوده و تلاش و جدیت بر رعایت این موارد همواره مورد تاکید بوده است.

امام جمعه موقت اردبیل افزود: به طور قطع از فردای انتخابات نامزدهای انتخاباتی عرصه رقابت را به رفاقت تبدیل کرده و از این طریق زمینه برای توسعه کشور فراهم می‌شود و تصورات باطل در مورد ایجاد تشکیک در زمینه نتایج انتخابات به جایی نخواهد رسید چرا که امکان تقلب در انتخابات ایران اسلامی در حد صفر است.

وی اظهار کرد: ملت ایران با پیروی از مقام معظم رهبری و با بصیرت کامل تمامی توطئه‌های دشمنان و به ویژه انگلیس را با قواعد و قوانین حاکمیت نظام اسلامی خنثی کرده و به شکل همه‌گیر و گسترده در این عرصه همچون سایر عرصه‌ها حضور می‌یابند که منتخبان مردم نیز باید بعد از پیروزی به تمامی خواسته‌های مردم توجه داشته و به شکل فعال در راستای توسعه کشور گام بردارند.

عابدیان با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: باید تلاش کنیم تا سیره و سلوک حضرت فاطمه زهرا(س) در بین بانوان استان اردبیل توسعه و ترویج یابد چرا که این بانوی بزرگ اسلام الگویی برای تمام بانوان جهان اسلام است.

ارسال نظرات