لبیک گویان قانون اساسی حماسه ساز شدند

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، انسجام ملی و همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس ، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت .
کد خبر: ۸۶۴۳۴۴۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزرای بسیج،جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواتدیش خدمتگزار طی انتشار بیانیه ای از حضور مردم در آنتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی تشکر کرد. در این بیانیه آمده است:

حسبنالله ونعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

ملت بزرگ ایران حماسه باشکوهی که خلق کردید بار دیگر جان تازه ای به مردم سالاری دینی داد  و جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار  این حماسه بزرگ را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و شما ملت شهیدپرور و با غیرت ایران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، انسجام ملی و همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس ، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت .

شما ملت بزرگ ایران یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب نمایندگان ملت در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بوده را لبیک گفتید و بر سرپیچی خود از اراده مراکز استکباری و مداخله جواصرار ورزیدید و وسوسه شیطانی آنان را که می کوشیدند ملت را از حضور در کنار صندوق های رای دلسرد کنند, نقش برآب کردید.و بالاخره یکبار دیگر به اثبات رساندید که ایران اسلامی می تواند با تکیه بر عزم ملت خود, راه استقلال و آزادی از چنبره سلطه بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است تا نقطه مطلوب بپیماید.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نیز جبهه خشوع در برابر خداوند متعال بر خاک سائیده, این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری کرده وسپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم الشان ایران تقدیم می نماید.
لازم می دانیم از مراجع عظام تقلید و علمای اعلام و شخصیت های سیاسی و فرهنگی و برجستگان حوزه و دانشگاه که درتشویق مردم به شرکت در انتخابات, نقش بزرگی ایفا کردند و نیز از صدا و سیما و رسانه های مکتوب و غیرمکتوب که با ابتکار و برنامه ریزی هوشمندانه خود انگیزه و شور وشوق را در مردم زمینه سازی کردند, صمیمانه تشکر نماییم.
در پایان با اعتماد به فضل و رحمت الهی و امید به توجهات حضرت بقیه الله روحی فداه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان نهادی بزرگ از فرزندان ایران اسلامی این جشن بزرگ مشارکت ملی را تبریک گفته و آرزومند تشکیل مجلسی دلسوز برای حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به امید پیروزی نهایی اسلام و تشکیل دولت عدالت گستر



ارسال نظرات