خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:
کد خبر: ۸۶۴۳۴۵۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در گفتگو با بسیج افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تجدید عهد دوباره ملت با امام و رهبری بود.

رعایتی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام انتخابات لبیک گویی به ولایت فقیه بود و مردم ما به دشمنان قسم خورده این انقلاب فهماندند که تا آخرین لحظه پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و خودشان برای سرنوشتشان تصمیم می گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: ملت در این انتخابات جواب دندان شکنی به نظام سلطه داد که چشم امید خود را از انقلاب اسلامی ایران فرو بندند.

وی افزود: حضور گسترده مردم ما در انتخابات در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان از بصیرت و علاقه بالای مردم به نظام اسلامی و ولایت مداری آنان است.

رعایتی در پایان با اشاره به اینکه مردم سلحشور ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات موجود پای خون شهدا و آرمان های امام و رهبری ایستاده اند گفت: انتخابات 7 اسفند موجب لبخند ایرانیان و دلسوزان نظام و گریه یاوه گویان و مستکبران گردید. واین مسئولیت و تکلیف مسئولان مجلس و دولت را در حل مشکلات معیشتی مردم دوچندان می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها