روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و با بصیرت ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه لرستان در پای صندوق های رای قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۰۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، در بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که به منظور قدردانی از حضور حماسی ملت ایران در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی صادر شده؛ آمده است: ملت ایران با حضور حماسی خود در دو انتخابات 7 اسفندماه بار دیگر با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور در صحنه انتخابات از آزمونی سخت و سرنوشت ساز سربلند بیرون آمدند.

بدون شک در فرآیند برگزاری انتخابات نهایتا این مردم بودند که در 7 اسفند ماه با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای سناریوی ناکامی های دشمن را در مایوس کردن ملت ایران از نظام تکمیل کردند.

بدون شک هر گاه که دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری ایران به توطئه چینی و دسیسه سازی روی آورده است این ملت با بصیرت ایران بوده اند که با تبعیت محض از ولایت و رهبری هر توطئه ای را با حضور در صحنه های سرنوشت سازی همچون انتخابات خنثی کرده اند.

بدین وسیله سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از باب لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق مراتب قدردانی خود را از حضور حماسی ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه استان لرستان در پای صندوق های رای اعلام می کند. معتقدیم که هر برگ رای که در صندوق های اخذ آراء ریخته شده است رای به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تیری بوده است که بر قلب دشمنان نشسته است.
ارسال نظرات