مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: حضور انقلابی مردم و نیز نتایج مشخص شده بیانگر این است که مجلس آتی مجلسی ضد استکباری خواهد بود و مجلسی خواهیم داشت که مرعوب دشمن نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۱۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
رضا آبشیرینی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر با بیان اینکه همه ترس و هراس دشمنان از حضور حماسی مردم در انتخابات و پشتیبانی از نظام بود، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات یک حماسه ملی بود که مردم برای چندمین بار این حماسه را خلق کردند و دشمنان قسم خورده ما علی رغم توطئه های بی شمار خود باز هم نا امید شدند.

آبشیرینی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به دنیا ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب‌شان هستند و 7 اسفند به معنای واقعی یک حماسه بزرگ آفریدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته همه مردم با گرایش‌های متفاوت در یک فضای آرام و با شور و شعف پای صندوق‌های رأی آمدند افزود: مردم به ندای رهبر فرزانه خود لبیک گفتند و برای دفاع از هویت اسلامی و منافع ملی و عزت کشورشان رای خود را به صندوق انداختند.

آبشیرینی با تاکید بر اینکه باید این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و نیز به مردمی که با عظم راسخ خود دشمنان این آب و خاک مقدس را مایوس نمودند تبریک گفت خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه و در اوج سختی ها و تحریم ها و تهدیدها برای دفاع از انقلاب و ارزش ها مجاهدانه تلاش می کنند.

وی یادآور شد: مجلس شجاع و نترس، نامرعوب از توطئه های دشمن و با صلابت، آگاه به دردهای مردم و آشنا به وظایف قانونی خود از ویژگی های مجلس مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر گفت: حضور انقلابی مردم و نیز نتایج مشخص شده در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تا کنون بیانگر این است که مجلس آتی نیز مجلسی ضد استکباری و ضد استعماری خواهد بود و مجلسی خواهیم داشت که فریب دشمن را نمی خورد و مرعوب او نخواهد شد.

رضا آبشیرینی اضافه کرد: باید به ملت شریف ایران اسلامی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خداقوت گفت و کسانی که رأی آوردند نیز باید قدر فرصت خدمت رسانی به محرومان را بدانند و از این فرصت به دست آمده برای رفع آلام عدیده مردم تلاش نمایند.
/ انتهای پیام
ارسال نظرات