رضوی مهر در گفتگو با بسیج مطرح کرد

عدم استقبال از حامیان برجام در انتخابات اخیر

یک کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه به فضل خدا مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در دوره جدید ضد انگلیسی تر و ضد آمریکایی تر خواهد شد، گفت: انتخابات 7 اسفند نشان داد که مردم با شاخص های مورد نظر رهبری نمایندگان خود را انتخاب می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۵۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص کاهش آرای برخی از نمایندگان که در تصویب 20 دقیقه ای برجام موثر بودند گفت: این انتخابات نشان داد که افکار عمومی به طور ویژه ای عملکرد نمایندگان را زیر ذره بین دارند و آنهایی که بر خلاف خواسته مردم و رهبری عمل می کنند مورد استقبال قرار نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم باید به وعده های خود عمل کنند یادآور شد: مردم ایران مجلسی می خواهند که با تفکر انقلابی در برابر نفوذ استکبار بایستد و چرخ اقتصاد مملکت را به حرکت درآورد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه  به فضل خدا مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در دوره جدید ضد انگلیسی تر و ضد آمریکایی تر خواهد شد، گفت: انتخابات 7 اسفند نشان داد که مردم با شاخص های مورد نظر رهبری نمایندگان خود را انتخاب می کنند.

ارسال نظرات