مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

توسعه فعالیت های ورزشی در پارس آباد

با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در شهرستان از همه فرصت‌ها برای توسعه ورزش و فعالیت‌ها در این حوزه در پارس‌آباد و کمک به هیئت‌های ورزشی برای ارتقاء و پیشرفت ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۷۲۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج در جلسه هیئت‌های ورزشی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ورزش پارس‌آباد در حال حاضر از وضعیت مناسبی و مطلوبی برخوردار بوده و باید تلاش و جدیت بر افزایش و تداوم این روند در شهرستان باشد.

وی با اشاره به وضعیت مناسب ورزش در پارس‌آباد گفت: با وجود قهرمانان نامدار جهان همچون افشین بیابانگرد و جلیل باقری جدی جایگاه ورزشی این شهرستان در سطح استان و کشور بسیار حائز اهمیت است و این را باید حفظ کرد و ارتقاء بخشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در شهرستان از همه فرصت‌ها برای توسعه ورزش و فعالیت‌ها در این حوزه در پارس‌آباد و کمک به هیئت‌های ورزشی برای ارتقاء و پیشرفت ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.

بهتاج با تاکید بر اهمیت و ضرورت توسعه فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها تصریح کرد: در راستای ارتقای فرهنگ ورزش و پر کردن اوقات فراغت مددجویان زندان پارس‌آباد دو دستگاه میز پینگ‌پنگ به سازمان حمایت از زندانیان این شهرستان اهدا می‌شود.

رئیس سازمان حمایت از زندانیان پارس‌آباد نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: توجه به ورزش در زندان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا تلاش و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

علی حبیب‌پور اظهار کرد:‌ فعالیت‌های ورزشی علاوه بر ارتقای سلامت جسمانی مددجویان سبب افزایش نشاط و شادابی در بین آنان می‌شود و اوقات فراغتشان را به صورت موثر و مفید پر خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار