خبرهای داغ:
به همت صدا و سیمای مرکز قزوین:

پخش 2هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در روز هفتم اسفند

صداوسیمای مرکز قزوین بیش از 2 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در روز هفتم اسفند ماه از شبکه های استانی سیما و صدا پخش کرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۴۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، معاونت صدای این مرکز در روز هفتم اسفند ماه 960 دقیقه برنامه ی رادیویی با عنوان «برگه های افتخار» پخش کرد که علاوه بر این 75 دقیقه ارتباط زنده با صدای مراکز استان ها و رادیوهای سراسری برقرار و شور و حال انتخاباتی استان را در این رادیوها منعکس کرد.

معاونت سیمای مرکز قزوین هم 870 دقیقه برنامه تلویزیونی با عنوان «شکوه اقتدار» پخش و در دو ارتباط زنده ی تلویزیونی به مدت 20 دقیقه حضور حماسی مردم آگاه و ولایت مدار استان قزوین را در پای صندوق های رأی در شبکه های سراسری و بین المللی مخابره کرد.

همچنین معاونت خبر مرکز قزوین 28 بسته خبری رادیویی و تلویزیونی را به مدت 48 دقیقه از سیما و صدای مرکز قزوین پخش کرد.

پخش 13 گزارش رادیویی و تلویزیونی از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین و همچنین تولید 36 دقیقه گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی و ارسال 6 بسته ی خبری صوتی و تصویری به مدت 13 دقیقه به تهران برای پخش از شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشوری و بین المللی از دیگر اقدامات معاونت خبر صداوسیمای مرکز قزوین در روز هفتم اسفندماه برای انعکاس حضور گسترده ی مردم در پای صندوق های رأی بود.

معاونت های برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین 40 گروه خبری، رادیویی و تلویزیونی برای پوشش خبری ـ رسانه ای حضور مردم استان در پای صندوق های رأی به نقاط مختلف استان اعزام کردند که از این تعداد 20 گروه متعلق به معاونت خبر، 14 گروه متعلق به معاونت سیما و6 گروه هم متعلق به معاونت صدا بود.

همچنین معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین بمنظور پوشش زنده حضور گسترده مردم در انتخابات و اطلاع رسانی از ستاد انتخابات استان، یک استودیوی رادیویی در استانداری برپا کرد که از ابتدا تا انتهای انتخابات فعال و دایر بود.

علاوه بر این معاونت فنی صداوسیمای قزوین 13 نقطه در استان را برای برقراری ارتباط زنده تصویری مشخص و از این نقاط تصاویر زنده بر روی آنتن شبکه های استانی و سراسری پخش کرد.

گفتنی است ارتباط های زنده تصویری صداوسیمای مرکز قزوین با شبکه استانی و شبکه های سراسری بر بستر فیبرنوری، (آی . پی) و لینک رادیویی بود که در 2 نقطه تصاویر با کیفیت (اچ.دی)[1] مخابره شد.

گفتنی است حضور گسترده و پرشور مردم آگاه و فهیم استان قزوین در انتخابات روز هفتم اسفندماه موجب شد ساعات رأی گیری تا پاسی از شب ادامه یابد.



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار