خبرهای داغ:

کاروان راهيان نور دانش آموزي استان سمنان با قطار به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند

مديركل راه آهن شمالشرق(1) گفت: با اعزام کاروان 500 نفري دانش آموزان سال دوم متوسطه دوره دوم مدارس شهرستان هاي شاهرود و ميامي و مناطق آموزش و پرورش بسطام و بيارجمند با قطار به اردوي راهيان نور جمع ديگري از دانش آموزي استان سمنان با قطار به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۷۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حميد درباغ عنبران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اعزام کاروان 500 نفري دانش آموزان سال دوم متوسطه دوره دوم مدارس شهرستان هاي شاهرود و ميامي و مناطق آموزش و پرورش بسطام و بيارجمند با قطار به اردوي راهيان نور جمع ديگري از دانش آموزي استان سمنان با قطار به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.

وي افزود: در اين کاروان 500 نفري که از ايستگاه راه آهن شاهرود به اهواز اعزام شدند دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان هاي شاهرود و ميامي و مناطق آموزش و پرورش بسطام و بيارجمند حضور دارند که در مدت چهار روز از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در استان خوزستان ، يادمان شهداي اروند و شلمچه و معراج الشهدا اهواز و شلمچه و هويزه و دهلاويه بازديد خواهند کرد.

اضافه مي شود: در مراسم بدرقه دانش آموزان ، مسئولين اداره کل آموزش و پرورش استان، مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان، فرمانده سپاه شاهرود و مسئولان اداره کل راه آهن شمالشرق 1 حضور داشتند و دانش آموزان با عبور از زير قرآن و دود اسپند به اين اردوي معنوي و سراسر نور اعزام شدند.

گروه هاي ديگري از دانش آموزان شهرستان هاي استان سمنان (دامغان و سمنان) در تاریخ هاي 30 بهمن، چهارم و هشتم اسفندماه با هماهنگي به عمل آمده و توسط قطار به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شده و در تاريخ هاي 2 ، 6 و 12 فروردين ماه از مناطق ياد شده مراجعت کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها