خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت: نمایندگان با دوری از بازی های جناحی سعی در رفع مشکلات مردم داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۹۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون حضور مردم پای صندوق های رای عنوان کرد: مشارکت بالای مردم همراه با بصیرت و دانایی و تعهد به نظام دارای پیام های فراوانی برای دوستان و دشمنان نظام می‌باشد.

وی توضیح داد: مردم با این حجم حضور به دشمنان ثابت کرده‌اند که اولا با تمام وجود پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در مرحله بعد به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که بیگانگان با دخالت های خود نظرشان را بر مردم تحمیل کنند، این آرا پاسخ کوبنده ای بود به آنهایی که تصور می کنند ملت ما کوچک ترین توجهی به دست قدرت استکباری خارجی دارند.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: ملت ما به دنبال عزت و سر بلندی هستند و انتخابات بستری برای تعالی روز به روز کشور فراهم می آورد، بدیهی است که مردم تمام توان خود را به کار میبرند و از طرفی مردم با این حضور مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی و قانون اساسی کشور زده اند.

این مقام مسئول با بیان این نکته که ملت اکنون سنگ تمام گذاشته اند و زمان عمل به وعده ها فرا رسیده است عنوان کرد: اکنون که ملت وظیفه خود را تمام و کمال انجام داده اند و پایبندی به نظام را تایید کرده اند زمان آن رسده آنان که اعتماد ملت را جلب کرده اند و رای مردم به سبدشان ریخته شده سعی در حل مشکلات بر طبق اصول نظام را در پیش گیرند.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: پس از انتخابات رقابت های جناحی به پایان رسیده است و انتظار می‌رود نمایندگان با ایستادگی در برابر دشمن و اتمام رقابت های جناحی تلاش خود را صرف پیشرفت و سرافرازی خاک و ملت خود بکنند.

وی افزود: باید دقت کرد که باند بازی و احزاب سیاسی نمی تواند راه گشای مشکلات باشد و تنها وقت و هزینه صرف می شود بی آن که دستاورد معینی را به دست آورد، اکنون تنها ملاک مهم چهارچوب نظام جمهوری اسلامی می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) تبیین کرد: برخی ها می خواهند با شعارهای انحرافی القاهایی از خارج از مرز ها تشنج ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: بین آرمان ملت و آرمان انقلاب هیچ فرقی وجود ندارد چرا که صاحب انقلاب نیز خود مردم هستند، اگر کسی بگوید که بین این دو تفاوتی وجود دارد یا مغرض است و یا مردم را دقیق نمی شناسد.

حجت الاسلام معبودی در پایان یاداور شد: مردم ما برای سربلندی کشورشان سالها مشکلات و سختی‌های متنوعی را تحمل کرده اند و خون های زیادی را داده‌اند و امروز که زمان برداشت از این ایستادگی است همه خصوصا نمایندگان باید تلاش کنند که وارد مسیر های انحرافی نشوند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها