خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر گفت: توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر تنها با در نظر داشتن ظرفیت‌های پایدار شهر ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۰۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احتشام حاجی‌پور افزود: به عنوان مثال امروز تیم تراکتورسازی به عنوان سمبل مهم شهر، در موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهر تاثیرگذار است؛ بنابراین باید با تعریف جذابیت‌های گردشگری این تیم در شهر، از جنبه‌های مختلف آن به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که فرش دستباف، از دیگر امتیازات مهمی است که باید در شهر جایگاه واقعی خود را باز یابد، بیان کرد: این امر نیازمند ایجاد موزه‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ فرش و طراحی المان‌های زیبا از این عنصر، در سطح شهر است.

حاجی‌پور بر لزوم توجه به جایگاه نخبگان، مشاهیر، علامه‌ها و سرداران شهر تاکید کرد: جایی که نابغه‌ بزرگی مثل پروین اعتصامی است، چهره‌ای مثل اصلی و کرم، در مناسبات فرهنگی شهر اولویتی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری تلاش‌های گسترده‌ای در موضوع آسفالت داشته است، با این همه ایجاد یک نهضت دست‌انداز زدایی در سطح شهر ضروری است.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های 2018 باید از نوروز وارد نقطه عملیاتی شود، اظهار داشت: در این راستا تعریف منشوری از موضوعات گردشگری شهر از حوزه خدمات گرفته تا بخش حمل‌و‌نقل، ضروری است.

ارسال نظرات