مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: واردات کالاهای لوکس، ماشین‌های مدرن و هواپیماهای جدید ممکن ظاهرمان را در دنیا زیبا کند اما راهکار حل مشکلات چندین ساله کشور چیزی جز دانش و تولید دانش نیست.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۳۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مجتبی صدیقی در جشنواره "فجر دانش" که با همکاری بسیج دانشجویی استان مرکزی در دانشگاه صنعت اراک با حضور رئیس پایلوت بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران برگزار شد با اشاره به جایگاه علم در احادیث و علوم قرآنی اظهار داشت: برای کشور ما که درگیر مسائل بسیاری است، نگاه و تفکر "علم سلطان و قدرت است" می‌تواند آموزنده و راهگشای بسیاری مسائل باشد.

وی افزود: برای عبور از یک کشور جهان سومی به سمت پیشرفت، علم و دین را باید توامان با یکدیگر مورد توجه قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم نه اینکه فقط در مسیر توسعه گام برداشته و از دین فاصله بگیریم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: توسعه همراه با تعالی ضروری و نیاز است که در این راستا نیاز به دانشی داریم که مبتنی بر تفکر توحیدی باشد و تنها راهکار رفع مشکلات چندین ساله کشور چیزی جز دانش و تولید دانش نیست.

صدیقی با اشاره به واردات بی‌رویه به کشور گفت: با واردات کالاهای لوکس، کالاهای و ماشین‌های مدرن، هواپیماهای جدید ممکن است کلاسمان در دنیا بالاتر برود و زیبا به نظر برسیم، اما هرگز به آن جایگاه خود نخواهیم رسید.

وی افزود: باید بتوانیم دانش تولید کنیم، اگر توانستیم دانش تولید کرده و به جایگاهی برسیم که تکنولوژی را در دست بگیریم و از شرایط کنونی عبور کنیم، می‌توانیم امیدوار باشیم که به جایگاه واقعی خود در دنیا رسیده‌ایم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برای حمایت از مستضعفانی که در عالم امیدشان به ما ایرانی‌ها و انقلاب اسلامی است، نیاز به دانش داریم، دانشی که ما را در مقابله با زورگویان و مستکبران عالم به پیروزی رساند، این‌رو در مجموعه بسیج دانشجویی ارتقای دانش مبتنی بر خِرد توحیدی برای دست‌یابی به پیشرفت توامان با علم و دین مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات