خبرهای داغ:
با حضور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی؛

سایت بازار کسب و کار در گلستان رونمایی شد

با حضور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی در جشنواره مطبوعات استان گلستان سایت بازر کسب و کار رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۵۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، با حضور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی در جشنواره مطبوعات استان گلستان سایت بازر کسب و کار رونمایی شد.

سردبیر بازار کسب و کار در استان گلستان در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: نشریه بازار کسب و کار به عنوان برنامه‎های جانبی در این جشنواره کلاس‎های آموزشی مشارو شغلی و کاریابی، مشاغل دانش بنیان و کار آفرینی را با استفاده از استادان مجرب حجت مقسم، و جوزدانی در طول ایام برگزاری این جشنواره برگزار می‎کند.

حمید رضا محمد یاری عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره مطبوعاتی استان گلستان اظهار کرد: در تاریخ 18 خرداد ماه سال جاری توانستیم مجوز نشریه کسب و کار را اخذ کنیم و یک هفته بعد نخستین شماره نشریه خود را انتشار دادیم.

وی تصریح کرد: نشریه کسب و کار نخستین نشریه و هفته نام حامی کسب و کار در سطح کشور است و تا کنون 38 شماره را منشتر کرده است.

سردبیر هفته نامه بازار کسب و کار یادآور شد: به تازگی هفته نام کسب و کار توانسته نمایندگی های خود را در استان های البرز، مازندران و تهران راهاندازی کنیم و از سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

محمد یاری با بیان اینکه اشتغال و حمایت از بازار هدف از اهداف نشریه ما در بحث رسانه است، گفت: رسانه‎های ما بیشتر به مسائل اجتماعی و فرهنگی می‎پردازند و نشریات بیشتر به آگاهی توجه دارد و ما به دنبال این هستیم که منویات مقام معظم رهبری را در خصوص حمایت از بازار ایرانی و کالای ایرانی جامع عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار