خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان:

وضعیت مطبوعات در استان گلستان رضایت بخش است

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان گفت: با توجه به ارزیابی بر اساس برخورداری‎ها وضعیت نشریات در استان گلستان رضایت بخش است.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۵۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره مطبوعات استان گلستان و در بازدید از غرفه خبرگزاری بسیج اظهار کرد: با توجه به اینکه با یک وقفه 10 سال شاهد برگزاری نمایشگاه مطبوعات در گلستان هستیم احساس می‎کنم شور خاصی در فضای مطبوعات حاکم است.

وی با بیان اینکه فقدان برگزاری نمایشگاه امشب در این جشنواره به خوبی احساس می‎شد، گفت: این جشنواره باعث می‎شود که رسانه‎ها با یکدیگر مقایسه شوند و بر اساس این قیاس نسبت به هم سنجیده می‎شوند.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف هم آشنا می‎وشوند و این خود موجب بسترسازی توسعه و رشد مطبوعات در گلستان می‎شود.

فضیلت با بیان اینکه امیدواریم با جان گرفتن دوباره خانه مطبوعات در گلستان شاهد شکوفایی نشریات و مطبوعات در گلستان باشیم، افزود: با توجه به ارزیابی بر اساس برخورداری‎ها وضعیت نشریات در استان گلستان رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه سیاست فرهنگ ارشاد اسلامی است که رتبه‎بندی خبرگزاری‎ها و مطبوعات اتفاق بیفتد، افزود: اگر قرار است شاهد رشد و شکوفایی مطبوعات در گلستان باشیم باید این رتبه بندی اتفاق بیفتد و فعالان عرصه مطبوعات بر این اساس سنجیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار