مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان عصر امروز در شهر بجنورد با پیروزی شهردار ی اراک برابر همنام خود بود.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۵۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته اول ایران روز یکشنبه با برگزاری یک دیدار در شهر بجنورد برگزار گردید.

در مرحله نیمه نهایی شهرداری اراک و در خانه حریف با نتیجه 3 بر 2 شهرداری بجنورد را از پیش رو برداشت و با این پیروزی راهی بازی فینال و صعود به لیگ برتر را از آن خود کرد.

در این مسابقه حساس و دیدنی تیم شهرداری در ست اول با نتیجه 25 بر 23 و ست دوم با نتیجه 25 بر 15 به سود شهرداری اراک به پایان رسید ولی در ست های سوم و چهارم این تیم بجنوردی بود که با نتایج 25-19 و 25-16 بازی را به سود خود به پایان ببرد تا همه در انتظار آخرین ست باشند که در این ست تیم شهرداری با تجربه بالای شاگردان نفدی 15-11 پیروز این دیدار گردد.

شهرداری اراک که در دور مقدماتی با صدرنشینی در گروه سوم به مرحله پلی آف گام نهاد و تیم های ملوان تهران و متین دامغان و شهرداری بجنورد را در مرحله پلی آف حذف کرد حالا به دیدار نهایی گام برداشت.

شهرداری اراک نیز در فینال با سازمان عمران شهرداری ساری بازی خواهد کرد.

خبرگزاری بسیج استان مرکزی در گروه ورزشی این موفقیت را به جامعه ورزش استان، مسئولین شهرداری و تمامی بازیکنان این تیم تبریک عرض می نماییم .با آرزوی موفقیت روز افزون
ارسال نظرات