چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی ادارت تابعه وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۰۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرنگارر خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی ادارت تابعه وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در سالن جلسات کلینیک تخصصی خیریه مهرانه برگزارشد.

احمد غریوی افزود: با برگزاری جلسات منظم شورای هماهنگی در سطح استان وهمچنین در شهرستان ها وبااجرا نمودنمصوبات ثمرات خوبی را شاهد میباشیم.

وی تصریح کرد: با جدیت مباحث اشتغال وکارآفرینی را پیگیری می کنیم وبایدبه اهمیت آموزش های فنی وحرفه ای در امر نهادینه کردن فرهنگ کار آفرینی واشتغال در جامعه توجه صورت گیرد.

غریوی با تشکر از خدماتی که در مجموعه مهرانه زنجان به مردم ایران اسلامی ارائه میشود خاطر نشان ساخت: انجمن خیریه مهرانه نتیجه کاربرای خدا و اعتماد مردم میباشد که مدیران مجموعه به خوبی توانسته اند این انجمن را اداره کنندوبابد ساکنان این استان ولایتمدار به مهرانه افتخارکنند

همچنین در این جلسه مدیر عامل مهرانه اظهارداشت: پایتخت نشینان شور وشعور حسینی با توجه به اعتمادی که به مهرانه کرده اند ماهانه بیش از پانصد ملیون تومان کمک مالی مینمایند و با همراهی بیش از پنجاه هزار خیر تحت توجهات الهی هیچ بیمار بی بضاعت وکم بضاعت سرطانی در استان به خاطر مشکلات مالی از درمان محروم نمیباشد

مهندس وثوق افزود: تمامی نیاز های بیمار وخانواده آن اعم از معیشت ،درمان، تحصیل توسط خیرین مهرانه مورد حمایت قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: از بیش از هزار بیماری که از آبان ماه سال گذشته توسط کلینیک تخصصی مهرانه پذیرش شده اند ریالی دریافت نگردیده است وکلیه خدمات به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.

ارسال نظرات