مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان:

برگزاری مسابقه عکس «حضوری دیگر»

مسابقه عکس «حضوری دیگر» با موضوعیت انتخابات برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۱۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
به گزارش خبرنگارر خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: حوزه هنری استان زنجان به تلاش واحد هنرهای تجسمی این اداره مسابقه عکس «حضوری دیگر» را برگزار خواهد کرد.

اکبر اماملو افزود: مسابقه عکس «حضوری دیگر» با موضوعیت انتخابات برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقه در قالب فرآیند تبلیغات، انتخابات و حضور مردم برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان با بیان اینکه عکاسان برای حضور در این مسابقه می‌توانند عکس‌های خود را در قالب‌های مختلف بخش تبلیغات، انتخابات و حضور مردم به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان کرد: هر عکاس مجاز به ارسال 10 عکس به این مسابقه است.

اماملو با اشاره به ویژگی‌های عکس ارسالی بیان کرد: آثار باید حداقل mb1 و حداکثر mb3 باشد و بر روی لوح فشرده به واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان ارسال شود.

وی با اشاره به زمان بندی برگزاری جشنواره بیان کرد: آخرین مهلت دریافت آثار در این مسابقه 15 اسفند ماه است، بیان کرد: نتایج داوری نیز اواخر اسفند ماه اعلام می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان تصریح کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان نیز 20 فروردین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

اماملو با بیان اینکه در این مراسم به سه اثر برتر جوایزی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: پس از برگزیده شدن ارائه اصل آثار الزامی است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای عموم آزاد است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به حوزه هنری استان زنجان واقع در خیابان معلم، نبش ششم شرقی پلاک 46 به کد پستی 4515635684 ارسال کنند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات حوزه هنری استان زنجان در بخش هنرهای تجسمی بیان کرد: طی سال جاری فعالیت‌های متعددی در این زمینه از سوی هنرمندان زنجانی انجام شده است.

اماملو رونمایی کتاب صحیفه سجادیه استاد علی عبدالحسین‌زاده را از جمله اقدامات انجام شده اعلام کرد و گفت: همچنین در اوایل سال جاری قرآن دست‌نویس استاد علی عبدالحسین‌زاده را که برای نخستین بار در کشور به خط ثلث کتابت شده به آستان قدس رضوی اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار