حجت الاسلام حسین نوری گفت: خاک پای شهدا مایه برکت و توفیق برای ماست و با آرمان هایی که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای کشورمان فدا نمودند ما نیز باید از این پس از این انسان های راستین پیروی نماییم.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۳۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در حاشیه اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: خاک پای شهدا مایه برکت و توفیق برای ماست و با آرمان هایی که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای کشورمان فدا نمودند ما نیز باید از این پس از این انسان های راستین پیروی نماییم.
وی افزود: اگر عصر امروزی ایران اسلامی به پیشرفت های زیادی در تمام زمینه های علمی و اقتصادی دست یافته است و به نوعی در پیچ تاریخی قرار گرفته برگرفته از عصر حضرت امام خمینی (ره) و استمرار گفتمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه ماندگاری یک جامعه اسلامی پیروی از سیره شهدا می باشد ، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی این ماندگاری را هفتم اسفند ماه به رخ جهانیان کشیدند و این حضور حداکثری آنها در پای صندوق های رأی نوعی قدرشناسی از شهدا بود.
حجت الاسلام حسین نوری در ادامه، سفرهای راهیان نور را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر دانست و گفت: این سفر به شما دانش آموزان درس اطاعت از ولایت فقیه ، دشمن شناسی و مقابله با استکبار جهانی را می آموزد و باید در این سفر تلاش نمایید تا شهدا را بشناسید و یاد آنها را زنده نگه دارید.

ارسال نظرات