امام جمعه اصلاندوز در دیدار مربیان پرورشی مدارس:
حجت الاسلام عظیم اسدزاده گفت: در راستای ترويج فرهنگ قرآنی و منويات مقام معظم رهبری آموزش قرآن و نماز در مدارس جدی گرفته شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۵۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، بمناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، رییس ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز و معاونان پرورشی مدارس با امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این دیدار با گرامیداشت هفته امور تربیتی گفت:تربیت شاگردان و اصحاب شایسته نمونه بارز عملکرد معصومین(ع) در راستای اهداف تربیتی اسلام است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش احکام و قرآن در مدارس افزود:در راستای ترويج فرهنگ قرآنی و منويات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آموزش قرآن و نماز در مدارس جدی گرفته شود.

امام جمعه اصلاندوز امورتربیتی را نهادی تاثیرگذار در انقلاب دانست و یادآورشد:نسلی که به امانت به شما سپرده شده را باید خوب تحویل جامعه بدهید.هدایت نسل جوان مسئولیت خطیری است ، اما اجر این مسئولیت بسیار بالاست.

حجت الاسلام اسدزاده توجه به خودسازی و مسایل تربیتی در کنار مسایل آموزشی را خواستار شد و گفت:امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است که در حفظ ارزش های انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و دارد.

وی با قدردانی از تلاشهای مربیان پرورشی مدارس و اهمیت فعالیت در نهاد مقدس امور تربیتی گفت:نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی از بدو شکل گیری به جهت تربیت نسلی انقلابی و زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی توسط شهیدان رجایی و باهنر شکل گرفت.

در آغاز این دیدار "عسگر فرجی" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی با اشاره به اهمیت و خدمات نهاد مقدس امورتربیتی اظهار کرد:هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اسلامی و پاسداری از این ارزش‌ها است.

وی افزود: برنامه‌های این هفته باید منطبق با مسئولیت‌های امور تربیتی و معطوف به ایجاد روحیه دین دوستی و تشویق دانش آموزان به پاسداری از ارزش‌های انقلاب باشد.

وی با اشاره به عملکرد امور پرورشی آموزش و پرورش اصلاندوز گفت:کسب رتبه اول ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی در استان،رتبه اول مسابقات فوتسال خواهران در استان،کسب رتبه اول مبارزه با آسیب های اجتماعی و هفته مبارزه با مواد مخدر در استان،کسب مقام پنجم در هفته بهداشت و روان،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و اعزام 60 نفر به مرحله استانی از جمله عملکرد امور پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز بشمار می روند.

وی برگزاری نشست های سیاسی،بصیرتی و اخلاقی در دهه فجر و گرامیداشت حماسه 9 دی،برگزاری برنامه های هفته کتاب،انتخابات شورای دانش آموزی،اداره یک روزه مدرسه توسط شورای دانش آموزی،برگزاری کارگاه آموزشی رابطان مشاوره ابتدایی و اعزام 2 نفر از دانش آموزان دختر به کربلای معلا،برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی منطقه ای و شرکت دادن دانش آموزان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های مهم فرهنگی آموزش و پرورش اصلاندوز عنوان کرد.

ارسال نظرات