آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای انتخاب شده در مجلس پنجم خبرگان طی بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم دیار کریمان از اعتماد مردم این استان نسبت به انتخاب وی تشکر کرد. ...
کد خبر: ۸۶۴۴۱۷۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  آیت الله سید احمد خاتمی نماینده  مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای انتخاب شده در مجلس پنجم خبرگان طی بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور پر شور  مردم دیار کریمان از اعتماد مردم این استان نسبت به انتخاب وی تشکر کرد.

متن بیاینه به شرح زیر می باشد :

امت مومن و وفادار استان کریمان « کرمان »
سلام درود خداوند بر شما خوبانی که در حماسه هفتم اسفند بار دیگر بیعت خود را با نظام اسلامی که آرمان بلند امام و شهیدان است به نمایش گذاشتید ، حضورتان عمل صالح دشمن به خشم آورد بود
امیدوارم که بهترین اجر را از ذات مقدس ربوبی بگیرید  ، تشکر می کنم از ابراز محبتی که شما مردم به این طلبه ناچیز خادم خودتان نمودید و علیرغم تخریب های دنیای استکبار و متاسفانه بازی خورده های داخلی ، برای بار سوم او را به عنوان  نماینده اول خبرگان خویش برگزیدید.
امیدوارم این انتخاب عبرتی برای دنیای استکبار و هشداری به داخلی های همراه آنها باشد که امت مسلمان و وفادار کرمان همچنان برعهد ولایت مداری خود ثابت و استوارند.
از دیگر کاندیداهای محترم خبرگان که در آفریدن شور انتخاباتی تاثیر گذار بودند نیز از تمام نهادهای خدمتگزار در این عرصه سپاسگزاری می نمایم.
ان شاءالله در فرصتی مناسب بزودی از شبکه استانی صدا و سیمای کرمان با شما سخن خواهم گفت .
سربلند و معزز باشید
سید احمد خاتمی

۹/۱۲/۱۳۹۴

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات