خبرهای داغ:

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه از حضور حماسی مردم در انتخابات

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک از حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این پیام خطاب به مردم استان آمده است:' حضور حماسی و پرشور فرد فرد شما در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 که پا به پای دیگر آحاد ملت شریف ایران، تصویری پرامید و مصمم از ایران اسلامی را در معرض قضاوت آزادگان جهان قرار داد، آشکارترین تجلی بصیرت سیاسی و مردمسالاری دینی در نظام مقدس جهموری اسلامی ایران است.
بی تردید شما مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه، پیروز حقیقی انتخابات هفتم اسفند بوده اید که با اتکا و اتکال بر الطاف خداوند سبحان و با هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانستید برگ زرینی دیگر بر کتاب قطور شعور سیاسی و انقلابی خود افزوده و ضمن تجدید میثاق با ولایت، چهره مصمم و پرنشاط و چشم اندازی سرشار از امید و ایمان از کشور عزیزمان را برای عدالتخواهان در گستره گیتی به نمایش بگذارید.
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای عزیزانی که توفیق الهی شامل حال ایشان شده و این لیاقت را یافته اند که به عنوان منتخبین شما مردم آگاه و انقلابی کرمانشاه به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه یابند.
همچنین ابراز خشوع و اظهار خاکساری در برابر مرحمت و الطاف خداوند علیم، به پاس نعمت عظیم زندگی در ایران عزیز اسلامی و توفیق خدمت به شما مردم عزیز استان، توجه هم استانی های فهیم و نمایندگان منتخب ایشان را به این نکته معطوف می داریم که در مقطع زمانی کنونی که نتایج انتخابات مشخص شده و در اکثر حوزه های انتخابیه، مردم شریف، منتخبین خود را شناخته اند، شایسته است که شور اجتماعی و هیجان سیاسی ناشی از این رقابتها، جای خود را به رفاقت، همدلی و همگرایی برای توسعه شتابنده استان داده و نامزدهای رقیب و طرفداران ایشان در عرصه متانت و حلم نیز، رشد و بلوغ سیاسی خود را به همگان نشان داده و نقش خود را در تحکیم امنیت و وحدت ملی که خنثی کننده دسیسه های دشمنان است ایفاء نمایند.
برخود لازم می دانیم از روحانیت معظم، خانواده های شهدا و ایثارگران، صدا و سیما، اصحاب رسانه و دیگر اقشار که در ترغیب مردم استان به مشارکت در انتخابات، نقشی شایسته و موثر ایفا کردند تشکر کنیم.
همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات بویژه مسئولان و اعضای ستاد انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت شورای نگهبان، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی و شورای تأمین استان که با متانت و صبوری، طی یک سال اخیر زحمات طاقت فرسایی را برای برگزاری باشکوه و توأم با صحت و سلامت این انتخابات متحمل شدند؛ تا با امانتداری کامل، این بار سنگین را به سرمنزل مقصود برسانند، تشکر نماییم.
ارسال نظرات