خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش قاین:

تداعی دوران دفاع مقدس با اعزام دانش آموزان به راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش قاین گفت: اعزام دانش آموزان به راهیان نور تداعی کننده دوران دفاع مقدس واعزام رزمندگان به مناطق است.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۴۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، آصف رضایی مدیر آموزش و پرورش قاین در مراسم بدرقه دانش آموزان پسر مقاطع متوسطه شهرستان به اردوی راهیان نور گفت: اعزام دانش آموزان به راهیان نور تداعی کننده دوران دفاع مقدس و اعزام رزمندگان به مناطق است.

وی افزود: شما جوانان به محیط هایی پا خواهید گذاشت که رد پای بزرگان و شهدایی در این مکان ها نهاده شده است که افتخاری برای مردم هستند. سعی کنید در این مکانها با وضو وارد شوید و بهترین استفاده معنوی را ازاین مکان ها داشته باشید.

رضایی با بیان اینکه ما به وجود شهدا و رزمندگان و جانبازان افتخارمی کنیم گفت: شما جوانان باید از این افراد الگو بگیرید و بدانید که قدم در مکان هایی می گذارید که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است و این مکان ها بهترین و خاطره انگیزترین مکان هاست.

مدیر آموزش وپرورش قاین افزود: اعزام شما دانش آموزان از مکانی اتفاق می افتد که خود میعادگاهی برای حضور در مناطق جنگی در طول دوران دفاع مقدس بوده است و زیباترین جوانان ما از این مکان به مناطق جنگی اعزام شدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند و زیبا رو شدند.

وی اظهارداشت: شما جوانان نیز باید الگویتان همین شهدا باشند .اینها چراغ راه شما هستند و خوش به حالتان که این توفیق نصیب شما شده است که به مکان هایی می روید که این مکانها دایرة المعارف جنگ 8ساله ما هستند.

در پایان مراسم 180نفر از دانش آموزان مقاطع متوسطه دوم شهرستان قاین در قالب 4دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار