خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه 26 هزار نیرو برای برگزاری انتخابات در استان گلستان بکارگیری شد، گفت: یک هزار نفر نیروی آماده باش برای مسائل امنیتی و امداد در روز انتخابات در نظر گرفته بودیم.
کد خبر: ۸۶۴۴۳۱۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمود ربیعی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات گلستان اشاره کرد و گفت: کمیته مختلفی در ستاد انتخابات شکل گرفت و یک بخشی از کارها به عنوان مسائل پشتیبانی و مالی در نظر گرفته شد که کار حمایت انتخابات را دنبال می‎کرد.

وی با بیان اینکه مشکل چندانی در بحث انتخابات نداشتیم، گفت: 15 جلسه در بحث پشتیبانی انتخابات صورت گرفت و این کمیته در چهار کارگروه مالی و ذیل حسابی، پذیرایی، خودرویی و نقلی و تجهیزات و تاسیسات برای برگزاری انتخابات شکل گرفت.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در قانون انتخابات ماده‎ای به نام ماده 11 داریم و چون انتخابات یک امر ملی است تمام نهادهای وابسته به انتخابات می‎بایست =کمک کنند و بخشی از خدمات مورد نیاز ستاد را انجام دهند.

ربعیی با بیان اینکه یک هزار و 33 صندوق داشتیم، افزود: 14 یا 15 مامور به عنوان اعزای صندق فعال بودند و بیش از 26 هزار نفر نیرو در پای صندوق‎ها حضور داشتند.

وی ابراز داشت: در سال 1392 ستاد انتخابات 216 خودرو تامین کند و چیز حدودی 160 صندق بیشتر داشتیم تعداد وسایل خودرویی کم بود و امسال در خصوص وسیله نقلیه یک کار ابتکاری انجام شد و 268 دستگاه از ادارات تامین کردیم.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه بیشترین ماشین را در اختیار حوزه گرگان قرار دادیم، گفت: برای مناطق صعب العبور از وسایل نقلیه کمک دار استفاده کردیم.

ربعیی با بیان اینکه برای روز انتخابات یک یگان خوردویی آماده باشد در سطح استان داشتیم ، گفت: برای هر صندوق 230 هزار تومان برای هزینه پذیرایی در نظر گرفتیم و بعضی فرمانداری‎ها مواد خام در اختیار روستاها قرار دادند و پخت کردند و برخی دیگر به اعضای هر نفر مبلغی را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از باب پذیرایی و حمایتی نداشتیم، افزود: در 15 جلسه که داشتیم با تمام عواملی که می‎بایست با آنها هماهنگ باشیم جلسه برگزار کردیم.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان ابراز داشت: 26 هزار نفر از عوامل اجرایی را برای سه روز بیمه بی‎نام انجام دادیم.

ربعیی با بیان اینکه بیش از 750 میلیون تومان بابت هزینه انتخابات تا کنون پرداخت شده است، ابراز داشت: در استان گلستان یک هزار نفر نیروی آماده باش برای مسائل امنیتی و امداد داشتیم.

وی گفت: هر چند سال یکبار به دلیل تغییر افراد و به دلیل تغییر مدیران انتخابات نیاز به یک آموزش مجدد برای نیروهای انتخاباتی داشتیم و بر این اساس آموزش را در نظر گرفتیم.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه 667 نفر به عنوان نیروهای اجرایی ستاد انتخاباتی دوره آموزشی دیدند، افزود: 12 هزار و 250 نفر در سطح استان به عنوان نیروهای فرماندار برای برگزاری انتخابات آموزش دیدند.

ربیعی ابراز داشت: همه انتخابات برای ما حائز اهمیت بوده و است دلیل آن این استکه انتخابات یک امر ملی است و مردم می‎دانند نتیجه انتخابات مستقیم به زندگی آنها بستگی دارد.

وی یادآور شد: مردم می‎دانند با حضور حماسی در انتخابات منافع ملی درون و خارج از کشور تامین می‎شود و بر این اساس مشارکت مردم در انتخابات بالا است.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه انتخابات مظهر جمهوریت ما است، گفت: رای مردم، انتخاب مردم و دخالت مردم در سرنوشت خود بر این اساس در بحث جمهوریت حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها