رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد:
برای جلوگیری از تصادفات و ایجاد تردد ایمن و روان در جاده‌ها راهداران با خاکریزی، شانه‌سازی، اصلاح و نصب علائم و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز اقدام به ارتقای ایمنی این محورها می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۴۴۳۶۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نادری در بازدید از عملیات اصلاح نقاط حادثه‌خیز در راه‌های ارتباطی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز در راه‌های ارتباطی شهرستان پارس‌آباد با هدف ایمن‌سازی این محورهای مواصلاتی اصلاح می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در آستانه آغاز سفرهای نوروزی راهداران این شهرستان با اقدامات زودبازده و کم هزینه نسبت به اصلاح و آشکارسازی نقطه‌های حادثه‌خیز جاده‌ها اقدام کرده‌اند تا شاهد سفری ایمن برای تردکنندگا ناز این محورها باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس‌آباد سهم قابل توجهی در جذب مسافران نوروزی دارد، گفت: هم مرزی با جمهوری آذربایجان و داشتن استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری و آب و هوای معتدل در نوروز از جمله عوامل جذب گردشگر و به تبع آن افزایش تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

نادری با اشاره به اصلاح نقطه حادثه‌خیز در کیلومتر 17 محور پارس‌آباد به بیله‌سوار افزود: برای جلوگیری از تصادفات و ایجاد تردد ایمن و روان در جاده‌ها راهداران با خاکریزی، شانه‌سازی، اصلاح و نصب علائم و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز اقدام به ارتقای ایمنی این محورها می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به نزدیکی به ایام عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی بیان کرد: تلاش و جدیت تمامی نیروهای راه و شهرسازی و به ویژه راهداران آماده‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان برای آغاز سفرهای نوروزی بوده تا بتوانیم با ایمن‌سازی راه‌ها کاهش تصادفات را در شهرستان شاهد باشیم.

ارسال نظرات