عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

لزوم مقابله جدی مسئولان با پدیده دستفروشی

نمایندم مردم تبریز در مجلس گفت: بخشی از وجود این پدیده زشت در کلانشهرها ناشی از کمی درآمد بوده و عواقب دراز مدت و کوتاه مدتی را خواهد داشت که باید به صورت ریشه ای و ویژه از سوی مسئولان ذیربط حل شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۴۶۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: برای مقابله با پدیده زشت دستفروشی در کشور مسئولان باید شغل مناسبی برای دستفروشان ایجاد کنند تا افراد به این سمت نروند.

وی افزود: بخشی از وجود این پدیده زشت در کلانشهرها ناشی از کمی درآمد بوده و عواقب دراز مدت و کوتاه مدتی را خواهد داشت که باید به صورت ریشه ای و ویژه از سوی مسئولان ذیربط حل شود.

سعیدی با بیان اینکه این معضل اجتماعی تنها متوجه اقشار کم درآمد و خانواده های ضعیف می شود خاطر نشان کرد: دولت و مسئولان باید با درنظر گرفتن برنامه های مناسب مانند فراهم کردن مکان ها و شغل های مناسب برای دستفروشان سطح درآمد خانوارها را افزایش داده و این مسئله را ساماندهی کنند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اینکه فقط مسئولان با دستفروشان برخورد کنند کفایت نمی کند بلکه باید تخصص، توانمندی و تجربه این افراد شناسایی شود تا استفاده بهینه از این افراد و شغلی مناسب برای آنها فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار