جعفری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

خودشیفتگی خاندان هاشمی؛ ریشه اظهارات مرعشی

نماینده مردم بجنورد در مجلس درخصوص اظهارات حسین مرعشی که مردم شهرستان‎ها را به دلیل رای ندادن به لیست آقای هاشمی عقب مانده سیاسی دانسته است گفت: این اظهارات یک نوع خودشیفتگی دراین خاندان است که احساس می‎کنند مدار مملکت و قانون هستند و هر کسی که بر این مدارچرخید درست است و اگر نچرخید اینگونه نیست.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۵۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات حسین مرعشی یکی از اعضای خاندان آقای هاشمی که مردم شهرستان‎ها را به دلیل رای ندادن به لیست حامی دولت در انتخابات مجلس عقب مانده سیاسی دانسته است اظهار داشت: این اظهارات یک نوع خودشیفتگی دراین خاندان است که احساس می‎کنند مدار مملکت و قانون هستند و هر کسی که بر این مدار چرخید درست است و اگر نچرخید اینگونه نیست.

جعفری با بیان اینکه چنین نگاهی اشتباه است گفت: اگر ما مردم سالاری دینی را پذیرفتیم باید همه ابعاد آن را بپذیریم و قبول کنیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس عنوان کرد: دقیقا عکس افاضات آقای مرعشی می‎شود نظر داد که در شهرستان‎ها چون دیدهای بهتر و باورهای دینی قوی‎تری دارند و نگاه این است که باید به مردم سالاری دینی بیندیشیم؛ ازین جهت فکر می‎کنم زمینه توسعه یافتگی سیاسی در آنجا بیشتر است چراکه آنها به لیست جامعه مدرسین و منتقدین دولت رأی دادند.

جعفری  بیان کرد: به فضل امکانات و رسانه‎ها و دسیسه‎های انتخاباتی در کلان شهری مثل تهران می‎شود یک غوغاسالاری رسانه‎ای راه انداخت و عده‎ای از بندگان خدا را یک جوری از مسیر با دادن آدرس‎های اشتباه منحرف کرد.

وی در ادامه این مطلب افزود: ازین رو طرفداران آقای هاشمی  فرصت تدلیس و غیر واقعی جلوه دادن حقایق را در تهران داشتند، اما در شهرستان‎ها این فرصت را پیدا نکردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار